Subject: Taotlus kinnistusraamatust koondväljavõtte tegemiseks
From: "Joosep Kuusk | Sorainen" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Anu Liinsoo | Sorainen" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 16:44:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovin taotleda Södra Forest Estonia OÜ-le (registrikood 10944021)
kuuluvate kinnistusraamatu registriosade koondväljavõtet (s.t. kogu
registri info väljavõtet iga registriosa kohta). Palun esitage
koondväljavõtte koostamise hinnapakkumine.

Lugupidamisega

Joosep Kuusk

Jurist
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 255 270 | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.